scientists life
...دانشمندان2...


موضوع: <-PostCategory->

J. Chadwick L. Meitner O. Hahn
(a chemist, actually)
W. Bothe R. Mössbauer I.&F. Joliot-Curie
L. Alvarez W. Lamb Ch. V. Raman D. Glaser P.A. Cherenkov V.F. Hess
E.M. McMillan H.C. Urey C.S. Wu E. Purcell A.M. Prokhorov C.D. Anderson
W. Shockley Ch. Townes J.D. Cockroft E. Walton P.M.S. Blackett I. Kurchatov


نظرات شما عزیزان:

lokas
ساعت15:05---14 مرداد 1391


سلام.وب جالبی دارید. موضوع خوبی هم داره ... من لینک میکنم ، شما هم بلینکید . مرسی دوست عزیز



عاطی
ساعت20:33---15 خرداد 1390
سلام ممنون از نظرت.http://www.loxblog.ir/images/smilies/smilehttp://ww w.loxblog.ir/images/smilies/smile%20(8).gif%20(8).gif

ساینا جون(استلا بلوم)
ساعت16:24---15 خرداد 1390
ممنون که به وبلاگم سر زدید من شما را لینک کردم شما هم مرا لینک کنید

m
ساعت8:31---9 خرداد 1390


m
ساعت19:05---5 خرداد 1390


bia2music_bia
ساعت16:56---28 ارديبهشت 1390
داداش من لینکت کردم تو خواستی لینک کنی لینک کن مرجع دانلود موزیک و فیلم و سریال

یاسین
ساعت16:47---26 ارديبهشت 1390
راستی یادم رفت من لینکت کردم اگه خواستی مارو بلینک بای.....

آناهیتا
ساعت16:21---25 ارديبهشت 1390
سلام.وب جالبی دارید. موضوع خوبی هم داره ... من لینک میکنم ، شما هم بلینکید . مرسی دوست عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : دانیال
جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

دانیال ٍ برای انسانهای بزرگ بن بستی وجود ندارد. زیرا بر این باورند که: یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت. از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)
ایمیل :

آمار بازدید
خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات